19 Temmuz 2014

" Coming Home Again "

8 ay...
Binlerce km yol,onlarca sehir,yuzlerce guzel insan sonrasinda eve donuyorum.. 
8 ayda yasadigim her an inanilmaz deneyimlerle dolu ve mukemmeldi.
Bu kadarini hayal bile edemezdim.

Tum bu Guney Amerika yolculugunun sonrasinda diyebilirim ki ; bu kita bu latin topraklari paha bicilemez derecede bir ogretmen oldu bana.
Onca yillik okul hayatinin , is deneyiminin ardindan tek kelimeyle hic bir sey bilmedigimi ve gormedigimi anladim bu hayatta.

Yasadim bildim dedigim tonlarca seyin cogu zaman yeterli olmadigini , manasiz oldugunu , sevinclerimin uzuntulerimin yasadigim her duygunun eksik oldugunu gordum.
Nasil bu denli buyuk bir mana katabildi bu latin dunyasi bana hala daha inanamiyorum fakat o kadar mutluyum ki,kelimelere dokemeyecegim kadar mutluyum..

Insan , hayatinin her aninda arayista ve kendini bulmak adina belki yola cikiyor belkide bambaska seylere yoneliyor.Ben kendim adina yolun en buyuk ogretmen oldugunu ogrendim.
Hep yazdim hep yazacagim ; iyi ki o kucucuk adimi atmisim,iyi ki tek bir an bile korkmadan bu yola cikmisim.

Simdiyse geri donme vakti..
Bu yuvasiz ucan kus bile bir gun memleket ozlemi duyabilirmis,hasret kalabilirmis..
Simdi her seye yeniden baslama , yeni dersler ogrenme vakti...

 Dip not;

25 Ekim 2013 :

"Ben bu kapıdan çıkıp gittiğim için hiç bir zaman pişman olmayacağım bir hayat yaşadım.İnsan yaşamında yılların değil ama deneyimlerin çok daha mühim olduğunu ve gençliğim her ne kadar şu dönemde işime yarayacak olsa da,insan ruhu için yaşın ya da maddiyatın ya da içinde bulunduğu koşulların hiç bir zaman önemli olmadığıni düşünüyorum.

Önemli olan bu anda bu duyguyu hissedebilmiş olmak ve artık farkında olabilmek..
Artık nefes alabilirim."


9 ay evvel bu cumleleri yazmisim bloguma..yola cikmadan bir ay evvel..simdi eve donerken ne denli dogru bir hareket yaptigimi ve hala daha ayni sekilde dusundugumu anlamis oldum.

Bunca deneyimden sonra son olarak soyleyebilecegim tek sey ; 

Yola cikin...tek bir an bile dusunmeyin,parasizlikmis,cesaretsizlikmis..bunlarin hic bir onemi yok..

Yola cikin ve hic durmadan devam edin..

Istanbula donene degin , hoscakalin ..

 

1 yorum:

  1. Bravo Yağmur, çok güzel bir özet olmuş.
    Kazanımların tüm eğitimin, öğretimin üstünde.

    Şimdi seni yepyeni bir hayat bekliyor. Eve dönüş sendromuna hazırlıklı ol :))) Kocaman bir boşlukta yolunu arıyor olacaksın. Eninde sonunda da yolunu bulacaksın...
    Şimdiden yuvaya hoşgeldin.

    YanıtlaSil