8 Aralık 2013

" Yerel "

Dün uzun zamandır beklediğim konser biletini almak icin Barra da Tijuca'ya gittim.Burda insanlar hic bir sekilde yer yön otobüs numarasi vb seyleri bilmiyor :) Kocaman bir konser salonlari var ve ondan haberleri yok nasıl gidilecegini bilmiyorlar.Ne garip dimi ? Bizim oralarda her seyi bilmek zorunlu olduğu icin ben alışmışim herkesten ayni yonlerdirmeleri bekliyorum.Turkiyede herhangi birine bir sey sor bilmesede muhakkak biliyormus gibi yapar bir yerlere gonderir :)) burda o imkansiz.gonderirlersede yanlış gonderiyorlar yasadim ordan biliyorum :)) Botafogo'dan Barra da Tijuca'ya iki otobüsle gidiliyor. Once 316 ile terminale geciyorsunuz.terminalde tekrar 803 numaraya binip Barra tarafına gidiyorsunuz.Inanilmaz guzel bir dag yolundan tünellerden geciyorsunuz.Sehiri gercekten ormanin icine insaa etmisler.En az zararla yapilasma var.Bu sebepten her yer orman koca koca agaclar ile dolu.Fakat ne olursa olsun burada inanilmaz bir trafik var ayni istanbul gibi hic farki yok.aksam saatlerinde bir trafik basliyor olme essegim olme :)



Gittigim yer Citibank Hall adinda bir konser salonu.Alisveris merkezide mevcut aslinda alisveris merkezi ayri burasi ayri bir olay ama icice yapmislar.hayatimda ilk kez burda dilek soran noel babadan gördüm :) amcam o kadar yasliydiki uyuyordu resmen hehhe.




Geri dönüşümde Copacabana da doğumgünü olan arkadasim Barbara'nin yanina gectim.Burdaki klüp kültürü tamamen dağıtmaktan olusuyor :) gencecik cocuklarimiz oyle bir iciyorlarki gecenin sonunda kendilerini kaybediyorlar hemde hepsi :) elbette bu benim yolculugumda sadece bir kac sefer yapabilecegim eglencelerden biriydi.gayette keyif aldim.Barbara ve arkadaşları inanilmaz sicak insanlar.Hepsi ingilizce biliyordu gayet rahat anlaştık. Rio gece hayatini gormeden gitmedim demem :p 


Sabah dönerken de boyle guzel bir ani yakaladım. 


Bugün Claudio'nun evine yeni arkadaslar geldi.onlarlada cok farkli bir gun gecirdim.yasadiklarimizida onumuzdeki gunlerde yazacagim.Haftaya Paraguay'a gecis yapacagim.burasi buyuk sehir.para su gibi akiyor.minimumda yasamayi ogreniyorum yavas yavas.
En cok hosuma gidenler; yollarda ciplak ayak yürüyebilmek, istedigin gibi giyinebilmek,yeni insanlarla tanisip farklı diller duymak, siradan hayati her sekliyle kabullenebilmek.
Hobilerim artik bunlar :) 




1 yorum:

  1. Yolculuk güzel başlamış güzel de devam eder. Sao Paulo'da tanışma fırsatım olan Barbara'nın doğum günü partisine Rio'da senin katılman da ayrı bir gariplik. Dünya gerçekten de çok ufak.
    Yollar senin olsun...

    YanıtlaSil