16 Aralık 2013

´´ Kayip ´´

1800 yillarin ortasinda Arjantin , Uruguay ve Brezilya ile girdigi 3lu savas sonrasinda cok buyuk yikima ugramis bir yer Paraguay.. Savas oncesi refah ve huzurun hakim oldugu bu ulkede savas sonrasi neredeyse her sey tamamen degismis ve akil almayacak bir sekilde insanlar maddi zorluk ve mutsuzluk yasamislar.. Tanisip konusunca aslinda ne kadar tatli olduklarini ve yardimsever olduklarini anliyorsunuz , fakat nedense yuzlerinde bir mahsunluk bir huzun mevcut.. Savas sonrasi tum hayatlari degismis bir populasyondan bahsedersek evet belkide bu huzun oradan geliyor.

Gercekligin ortasindayim.Hissedebiliyorum.Rio ile alakasi olmayan bir sehirdeyim .
Asuncion.
Evet herkesin bahsettigi anlattigi gibi ucuz her sey burada.Hostelde,yemeklerde,yasamakta ucuza.
32 saatlik bir yol sonunda buraya ulastigimda benim ilk hissettigim yolun gercek anlamda basladigiydi.
Rio terminalden PLUMA sirketine ait inanilmaz eski bir otobusle vardim bu ulkeye.
Otobuste ben haric bir kopekcik iki rahibe ve 40 kusur insan vardi.
Hayatimin en enteresan ve en uzun yolculuydu diyebilirim.

Suanda daha evvel arkadaslarim Burak ve Muzo´nun kaldigi hosteldeyim.Sehir merkezine cok yakin.

An itibariyle fotograf paylasiyorum ufak bir problem var ama facebooktan paylasmaya calisacagim.

 ' ygmrgzl88 ' facebook profilimden herkese acik fotolara ulasabilirsiniz bu ulkeyi ve dahasini gormek isterseniz.



Simdilik Hoscakalin .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder