23 Ekim 2013

''Gün Saymak''

           Tam 40 gün kaldı.
Günleri saymaya alışkınım aslında ama bunun heyecanı bir başka oluyormuş gerçekten.

Önümüzdeki günlerde konsolosluk vb.işleri halletme,aşı vurulma,gideceğim yerlerde yapacağım 'gönüllü' çalışma işlerini internet üzerinden ayarlama ve bir kaç konu hakkında daha bilgilerimi paylaşacağım burdan.

Yaptığım ilk iş sadece 'tek yön' bilet almaktı.Ve belkide en heyecanlı kısmı buydu.
Skyscanner.com üzerinden airtickets.com'a yönlendirdiler,yaklaşık 1700 liralık ve Dubai aktarmalı bir bilet aldım.Genelde bu Brezilya uçuşlarının %90'ında aktarma var.Henüz çözemedim bu durumun neden olduğunu.Eğer bilen varsa yorum olarak paylaşabilir elbet.Bende konsoloslukta arayacağım sanırım bunun cevabını.
4 saat Dubai uçuşu,aradaki aktarmada yaklaşık 6 saat bekleme süresi ve sonra 14 saat Rio de Janerio uçuşu.

Gözümde deli gibi büyüyordu bu uçakta geçireceğim süreler,daha önce en fazla 3,5 saat uçtum çünkü Avrupa'ya onda da,yani kocaman bir okyanus geçmek zorunda kalmamıştım.
Fakat sonra düşündüm de küçüklükten kalma bazı şeyler hatırladım ve kendimi bu yönde biraz alıştırdım açıkcası :D 18 saatlik Gaziantep,16 saatlik Muğla,12 saatlik İzmir vb.yolları daha Ulusoy , Varan filan kendini şimdiki kadar geliştirmemişken birde kamil koç,metro gibi zıttırık pıttırık firmalarla gitmek zorunda kaldığımız virajlı mirajlı böyle nerdeyse yol denilemeyecek yollara gitmişken,sanırım Emirates'le yapacağım 14 saatlik uçuş için çok fazla endişe duymama gerek yok.

Genede insan düşünmeden edemiyor elbette! 

Birde umarım Emirates'in tuvaletlerinde ''taharet musluğu'' vardır.Çünkü bu dünyadaki en önemli icatlardan biri taharet musluğu bence.




şunun güzelliğine bir bakın.

üstelik şimdi şöyle şeylerde yapıyorlarmış ; 

ne büyük lüks yahu Avrupa'da cidden bunun olmama zorluğunu yaşamıştım.birde Taharet Musluğu deyince Avrupa'ya dokundurmadan olmuyor cidden öyle bir durum söz konusu =))


:D

son olarakta googleda taharet diye aratınca hela fotoğraflarından sonra , en azından sonlara doğru karşıma çıkan bu fotoğrafı paylaşıp bu güne güzellikler içinde başlamış olmanın mutluluğunu yaşıyorum.


Günaydın Sevgili İnsanoğlu ! =)

2 yorum:

  1. Güney Amerikada tanıştığımız arkadaşlarımızın hiç birinin dönüş bileti yok bir tek bizde olması can sıkıcı :D Seninden dönüş biletinin olmamayısı da kıskanalısı bir durum :D Yolun açık olsun buralarda çok eğleneceksin ;) Perudan Selamlar...

    2sefil.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok eğlenceli başlayan bir hikaye seninkisi :) Öyle de devam edeceğinden hiç şüphen olmasın :)))

    YanıtlaSil